Post by ashitamennont on Feb 12, 2022 14:07:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Happy Cooking 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Happy Cooking 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder uendelig udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Happy Cooking 2 2022 version ▞▞▞
Ramp Car Stunts - Car Games Hry na hrdiny spae
Jeg elsker virkelig spillet! Ingen problemer med det indtil videre. Men jeg ville ønske, at vi snart får en opdatering på niveauerne, fordi jeg elskede det så meget, jeg har allerede afsluttet alle tilgængelige niveauer!
Kan virkelig godt lide spillet indtil videre, men i dag købte jeg ædelstene og fik dem aldrig.
Elske spil
Spil fuld af annoncer og mikrobetalinger, ved ikke hvorfor scoren er positiv, når den næsten ikke kan spilles.
Wow
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊
Ikke på Facebook, gæst kan ikke logge ind
Happy Cooking 2: Cooking Games Santai icu
Lad være med at tvinge mig til at bedømme
god fornøjelse
Det er meget irriterende og spild spil
WOW! ny grafik...jeg har afsluttet dette spil før og slettet fordi den 4. restaurant endnu ikke er bygget...problemet nu er, at der ikke er skrevet noget i missionsteksten...
Den er lidt langsom, men den er okay
pæn
sapa
Jeg nød virkelig dette spil, men jeg afsluttede spillet på en uge! Har kun 80 niveauer! Så frem til mere udfordrende restauranter at erobre! Forhåbentlig vil de opdatere og tilføje mere! Hint hint!
Skuffet 🤔 Jeg var virkelig begyndt på dette spil og kunne ikke vente på lidt nedetid for at spille det efter at have fået børnene på plads, men da jeg nåede over niveau 40, ville spillet ikke længere tillade mig at opgradere mit køkken. Så ny restaurant og stadig i gang med at lave mad med kun 2 gryder😠.
Dejligt og nemt
Godt spil
Det er et godt spil...
💖
Vær retfærdig over for mit barn, hun er så ung, lad mit barn færdiggøre niveau seks hjælpe mig
Gør venligst del 3 glad madlavning 3 pleaseeee
Jeg kan godt lide spillet meget interessant. Men jeg giver den 2 stjerner, fordi appen bliver ved med at lukke, når jeg er midt i et spil
Dette spil er et godt spil, men det æder din plads op
Godt spil, jeg kan lide det
Godt spil!
Happy Cooking 2: Cooking Games Casual games myls
Dette spil er bedre, men ikke storslået
Meget vanedannende spil elsker det
Det er et godt spil nu, jeg ikke hvordan man laver mad
alt det gør er at fortælle mig at jeg skal putte jordbær i maskinen for at lave marmelade, men det lader mig ikke gøre noget
Jeg venter på, at den nye restaurant er klar...
Godt spil 👍♥️🍦
Sjovt spil, men jeg kan ikke opgradere køkken eller ingredienser. Jeg kan slå niveauerne, så længe jeg bliver ved med at købe ædelstene. Funktionen eller funktionerne skal rettes for at opgradere køkkenet, og så giver jeg flere stjerner.
FANTASTISKE! Spil 4 i alle aldre, skam at outfitterne er så dyre, gør dem billigere end de er 5+ stjerner værd
Meget meget glitchy
Det er så sjovt
Fantastisk spil holdt mig beskæftiget
Det stinker. Kunderne kommer hurtigere ind, end ismaskinen ikke kan følge med bestillingerne.
Det var stille sjovt✌
Lidt langsomt, men stadig lidt sjovt
Jeg vil gerne spille, men kan ikke spille det!!
jeg kan lide det
Elsker det
Dumt spil afinstallation ikke lavet til at spille det er en joke.
Vert Nice prøv det
Dette er ligesom andre madlavningsspil, 🙃🙃
Dette er et meget godt spil..Jeg elsker dette spil💖